ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ERP ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
H επισκευή καλύπτεται από δωρεάν υποστήριξη εγγύηση επτά (7) ημερών εντός των οποίων ο πελάτης θα πρέπει να έχει επιβεβαιώσει την καλή λειτουργία της εγκατάστασης. Η εγγύηση καλύπτει αποκατάσταση η επανεγκατάσταση δωρεάν αν βέβαια δεν ευθύνεται αποδεδειγμένα ο πελάτης.
Κάθε εγκατάσταση θα συνοδεύεται από υπογραφή του πελάτη στο Δελτίο Τεχνικής Εργασίας ελέγχθηκαν βασικές λειτουργίες και έχουν καλώς.
Μετά τη λήξη αυτής της εγγύησης ακολουθείται ο τιμοκατάλογος υπηρεσιών για κάθε επέμβαση.
- Η ευθύνη για λήψη και καλή κατάσταση αντιγράφων ασφαλείας ανήκει στον Πελάτη.
- Προϋπάρχουσες βλάβες δεν καλύπτονται από εγγύηση.
- Κάθε υπηρεσία χρεώνεται βάσει τιμοκαταλόγου υπηρεσιών η αφαιρείται από υπάρχουσα σύμβαση προαγοράς ωρών.
- Η εξόφληση του τιμολογίου πρέπει να προηγηθεί οποιασδήποτε άλλης παροχής υπηρεσιών προς την εταιρείας σας και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα τω 15 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου.